VILA NANOS / PARGA

Grčka - Apartmani / Parga

Udaljenost: Tačan položaj vile možete videti preko google koordinata koje su istaknute na sajtu

Lokacija: Vila se nalazi na uzvišenju, oko 50m iznad glavne magistrale, odakle se pruža fantastičan pogled na celu Pargu, i udaljena je oko 400m od centra mesta i oko 750m od gradske plaže.

Opis: Vila je okružena zelenilom, ima lepo dvorište u okviru kojeg postoje dva parking mesta. Svi smeštajni kapaciteti u našoj ponudi se nalaze na prvom i drugom spratu, imaju delimičan ili direktan pogled na more i odlično su opremljeni. Trokrevetna studija se nalaze na prvom spratu a dvokrevetni apartmani na drugom spratu i svaka smeštajna jedinica ima dva ili tri odvojena kreveta, potpuno opremljenu kuhinju, kupatilo/wc, peškire, terasu, komarnike, TV (nema srpskih kanala), WiFi internet, klima uređaj (uz doplatu na licu mesta, od 5€ dnevno) i sef (uračunat u cenu). 

Google maps:
Latitude: 39.288025
Longitude: 20.402021

PROGRAM PUTOVANJA:

1. Dan – Polazak iz Beograda u ranim popodnevnim časovima sa parkinga pored direkcije “Laste” tačno vreme i mesto polaska autobusa proveriti 2 dana pre putovanja. Noćna vožnja kroz Srbiju i Makedoniju prema Grčkoj.

2. Dan – Dolazak u jutarnjim časovima. Smeštaj od 16:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska).

3 – 8/11. Dan – Boravak na bazi 7/10 noćenja u izabranom smeštaju na bazi odabrane usluge.

9/12. Dan – Napuštanje smeštaja do 09:00 časova. Slobodno vreme. Polazak za Srbiju u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (za tačno vreme povratka informisati se kod predstavnika agencije). Noćna vožnja kroz Grčku i Makedoniju prema Srbiji.

10/13. Dan – Dolazak u Beograd u prepodnevnim časovima.

CENA ARANŽMANA PO OSOBI OBUHVATA:

• najam izabranog smeštaja na bazi 7/10 noćenja

• samo za paket aranžmane - prevoz autobusom turističke klase na relacijama navedenim u programu putovanja

• usluge licenciranog pratioca grupe

• usluge predstavnika organizatora putovanja ili ino-partnera na destinaciji

• troškove organizacije i realizacije aranžmana

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

• autobuski prevoz, za aranžmane na bazi najma,

• boravišna taksa 0.5eur/dan u apartmanima svih kategorija

• međunarodno zdravstveno osiguranje (izdaje se u agenciji, osigurana suma je 30.000 €) cena po osobi dnevno: 1 € (odrasle osobe od 18 – 70 god);  0,5 € (deca od 6 meseci – 18 god);  2 € (starije osobe od 71 – 83 god)

• održavanje higijene smeštajnih jedinica tokom boravka kao i sredstva za higijenu

POPUSTI:

Deca u pratnji dve punoplative osobe:

 • od 0 - 2 godine besplatno (nemaju sedište u autobusu, nemaju ležaj), a u slučaju da žele sedište u autobusu plaćaju cenu autobuske karte

• osobe na pomoćnim ležajevima (označavaju se sa +1, +2 u strukturi soba) plaćaju cenu autobuske karte

SPAJANJE SMENA:

• za spajanje dve ili više smena u slučaju cene na bazi paket aranžmana, cena dodatnih smena se umanjuje za 30 € ( ne odnosi se na smene obeležene sa * )

• za spajanje dve smene od kojih jedna ne čini paket aranžman, ukupna cena se uvećava za 30€

DOPLATE:

• za jednu odraslu  osobu 80 % od cene aranžmana

• za klima uređaj 3-10 € dnevno po smeštajnoj jedinici (odnosi se na smeštajne objekte koji poseduju klima uređaj, a čije korišćenje nije uključeno u cenu) – doplata se vrši na licu mesta

• za polupansion (doručak + večera – meni, klasičan način usluživanja) u nekom od lokalnih restorana - doplata se vrši na licu mesta

POLASCI IZ DRUGIH MESTA (mora se najaviti prilikom rezervacije aranžmana):

 SUBOTICA - doplata 25€ po osobi (povratna karta)

• LOZNICA, ŠABAC, NOVI SAD, ZRENJANIN – doplata 15€ po osobi (povratna karta)

• LAZAREVAC – doplata 15€ po osobi (povratna karta), (minimalno 8 prijavljenih putnika za realizaciju transfera iz Lazarevca) (odnosi se samo za destinacije: Polihrono, Hanioti i Pefkohori)

• KRAGUJEVAC, KRUŠEVAC, PANČEVO – doplata 10€ po osobi (povratna karta)

• Postoji mogućnost polazaka iz drugih gradova, više informacija na šalteru agencije.

SOPSTVENI PREVOZ:

• u slučaju sopstvenog prevoza, cena paket aranžmana se umanjuje za 30 € po plativoj osobi

• termini oznaceni * nemaju umanjenje za sopstveni prevoz

• vaucer se preuzima u agenciji 7 dana pre polaska na put

AUTOBUSKI PREVOZ:

• Mogućnost kupovine samo autobuske karte:

    - povratna karta - odrasli 75 €, deca 65 €,

    - jedan pravac - odrasli 55 €, deca 50 €

Raspored sedenja u autobusu je određen redosledom prijave. Ukoliko stranke imaju želju da odaberu sedište, to je moguće uz doplatu od 30 eur-a po osobi u dinarskoj protivvrednosti po kursu na dan uplate. Takvi zahtevi se podnose i uplaćuju prilikom prijave za aranžman. S obzirom da se broj putnika (pa i autobusa) u smenama razlikuje Organizator nije u mogućnosti da ponudi izbor određenog sedišta sa brojem. Iz istog razloga se Organizator ne obavezuje da prevoz u povratku izvrši istim autobusom i na istim sedištima kao u odlasku.

Izbor sedišta može podrazumevati:

- željeno sedište pored stola u dvospratnom autobusu (minimalan broj putnika za zahtev: 4)

- željeno sedište na donjoj platformi autobusa ukoliko se prevoz vrši dvospratnim autobusom (minimalan broj putnika za zahtev: 2)

- željeno sedište na gornjoj platformi autobusa ukoliko se prevoz vrši dvospratnim autobusom (minimalan broj putnika za zahtev: 2)

- željeno sedište na gornjoj platformi za stolom autobusa ukoliko se prevoz vrši dvospratnim autobusom (minimalan broj putnika za zahtev: 2)

- željeno sedište u prvom redu dvospratnog autobusa na gornjoj platformi (minimalan broj putnika za zahtev: 2)

- željeno sedište u prvom redu bez obzira na tip autobusa (minimalan broj putnika za zahtev: 2)

- željeno sedište u prvom redu kod drugih vrata autobusa bez obzira na tip autobusa (minimalan broj putnika za zahtev: 2)

- željeno sedište na donjoj platformi u zadnjem redu autobusa ukoliko se prevoz vrši dvospratnim autobusom (minimalan broj putnika za zahtev: 2)

- željeno sedište u zadnjem redu na gornjoj platformi autobusa ukoliko se prevoz vrši dvospratnim autobusom

Ograničenja Organizatora u pružanju usluge "željeno sedište"

Organizator uslugu nudi kako bi izašao u susret mnogobrojnim zahtevima za određeno sedište u autobusu. Iako je sedište ugovoreno i naplaćeno, postoje situacije u kojima Organizator neće biti u mogućnosti da pruži ugovorenu uslugu za šta neće odgovarati više od povraćaja iznosa uplaćenog za izbor određenog sedišta.

Situacije kada Organizator nije u mogućnosti da pruži ugovorenu uslugu su sledeće:

- Ukoliko u jednom ili oba pravca tip autobusa kojim će se vršiti prevoz putnika nema odgovarajući tip sedišta. Organizator se obavezuje da će putniku izvršiti povraćaj celokupnog uplaćenog iznosa koji se odnosi na izbor sedišta bez obzira da li je usluga (nije)pružena samo u jednom pravcu.

- Ukoliko u autobusu (u jednom ili oba pravca) ima više zahteva za određeni tip sedišta, a broj takvih sedišta je ograničen i manji od broja zahtevanih (ovo se odnosi samo na sedišta oko stola, sedišta u prvom redu i slično gde je broj sedišta stvarno izrazito mali). Zahtevi će biti realizovani po redosledu prijave koje imaju uplaćeno željeno sedište. Gost kome ne bude dodeljeno željeno sedište dobiće povraćaj celokupnog iznosa koji se odnosi izbor sedišta.

Bez obzira zbog koje od navedenih situacija Organizator nije u mogućnosti da pruži uslugu željenog sedišta, pored refundacije celog iznosa koji se odnosi na ovu uslugu, Organizator će dati ovim gostima mogućnost izbora nekog od alternativnih slobodnih mesta u autobusu koji bi najviše odgovarao gostu i ovu uslugu neće naplatiti.

U slučaju refundacije novca za uslugu "željeno sedište", refundacija će se vršiti pre polaska na put u vašoj turističkoj agenciji.

U slučaju da gost odustane od aranžmana i na ovu uslugu se primenjuje ista otkazna politika kao i za ostale uslugu obuhvaćene aranžmanom.

Ukoliko gost nije zadovoljan dodeljenim sedištem, a ono se u oba pravca u celosti uklapa u opis ugovorenog sedišta, Organizator nije dužan da izvrši refundaciju uplaćenog iznosa.

 

USLOVI I NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA:

Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.

1. UPLATA DO POLASKA - Prilikom rezervacije uplaćuje se 20% akontacije od cene aranžmana, zatim 15 dana dana kasnije 30% a ostatak najkasnije 30 dana prepolaska, ukoliko cenovnikom nije drugačije definisano.

2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.

3. PLAĆANJE NA RATE - kreditnim karticama Visa i Master Banca Intesa (na mesecne rate uslove proveriti u agenciji). Placanje prilikom rezervacije.

4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA - Uplata akontacije od 50% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana na mesečne rate, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 10./20./30. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji.

5. PREKO RAČUNA - Uplata na račun Max Travel-a.

6. ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM - Sa firmama sa kojima MaxTravel ima ugovor (Uslove proveriti u agenciji)

7. TURISTIČKIM KREDITOM - Sa izdatim predračunom od strane MaxTravel-a, klijent aplicira za kredit u banci.

MaxTravel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude (rani buking, first i last minute,specijalne ponude).

Max Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.

 

Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije. U slučaju promena na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga agencija zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja ili otkaza putovanja.

 

*Troškovi promene već potvdjenih rezevacija su 1000 dinara po rezervaciji

 Osiguranje:

U poslovnicama Max travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000 evra. Medjunarodno putno i zdravstveno osiguranje za državljane Republike Srbije ili strane državljane sa trajnim prebivalištem u Srbiji. 1e po osobi dnevno (ispod 18 god.) / 1,25e po osobi dnevno (od 18-70 god.) do osigurane sume od 35.000e plaćanje u agenciji. Cena uključuje medjunarodno putno izdravstveno osiguranje, trošak obrade dokumentacije I asistenciju na terenu prilikom osiguranog slučaja.

Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik, je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije.

U slučaju nastanka osiguranog slučaja u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenom uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

Vizna i putna dokumenta:

Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.

Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.

Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Max Travel. Agencija Max Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

Fakultativn izleti:

Organizator fakultativnih izleta je lokalna turistička agencija koja propisuje cene, uslove i minimum za realizaciju programa. Fakultativni izleti nisu deo predmeta ugovora sa organizatorom putovanja Max Travel i ne mogu biti predmet reklamacije. Molimo putnike da se prilikom rezervacije i uplate izleta informišu o uslovima otkaza od strane putnika.

 

OBJAŠNJENJE VRSTA SMEŠTAJNIH JEDINICA:

•Studio je smeštajna jedinica koja se sastoji od kupatila (tuš/WC) i jedne prostorije u kojoj se nalazi naznačeni broj ležaja i kuhinjski deo koji je opremljenrešoom, frižiderom i osnovnim posuđem

• Apartman je smeštajna jedinica koja se sastoji od kupatila (tuš/WC), odvojene spavaće sobe sa naznačenim brojem ležaja i dnevne sobe sa naznačenim brojem ležaja, u kojoj je kuhinjski deo opremljen rešoom, frižiderom i osnovnim posuđem

• Dupleks apartman je smeštajna jedinica koja ima kupatilo (tuš/WC), dve spavaće sobesa naznačenim brojem ležaja i zaseban kuhinjski deo koji je opremljen rešoom, frižiderom i osnovnim posuđem

• Mezoneta je smeštajna jedinica u dva nivoa koja se sastoji od kupatila, jedne ili dve spavaće sobe sa naznačenim brojem ležaja, dnevnog boravka u kojem se nalaze i kuhinjski deo i jedan ili dva ležaja (sofa na razvlačenje). Drugi, viši nivo ili sprat je povezan stepenicama sa nižim nivoom i često ima niži, kosi plafon.

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:

• U studio/apartmane se ulazi prvog dana boravka od 16:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova.

• Putnici ulaze u očišćen i spremljen smeštaj, ali su u obavezi da tokom svog boravka sami vode računa o higijeni. Smeštajne jedinice nisu opremljene peškirima (osim gde je drugačije navedeno), toalet papirom i sredstvima za higijenu.U svim smeštajnim jedinicama promena posteljine se vrši jednom u toku boravka.

(osim gde je drugačije navedeno)

• Mere kreveta u Grčkoj se razlikuju od naših s

  Google kordinate: Latitude: 39.288025 | Longitude: 20.402021

Parga
Parga
Parga
Parga